Wednesday, June 6, 2012

SELAMAT DATANG KE MUAR..=)

Pada 2/6/12-3/6/2012 tetamu yang sangat-sangat diundang akhirnya telah datang ke Muar.Seronok tak terkata lah..mana taknye…sebelum nie..masing-masing tak pasti lagi bile lagi akan berjumpe setalah berjauhan…dengan tidak disangka-sangka die telah mengemukakan untuk datang ke Muar..pening aku memikirkan untuk membawa die tempat-tempat yang menarik di Muar nie…sungguh malu betul…hanya Tanjung Mas dan Wetex je yang ade di Muar nie…hahaha…tapi makanan di Muar nie memang tiada tandingannya…banyak jugak lah wet die abis untuk makan sahaja walaupun tak shopping…dan yang paling aku gembira ialah tempat yang aku tak pernah pergi aku telah pergi bersama si die..haha…aku dapat naik kapal…haaa….seronok tau..macam kapal titanic..hahaha…yang best tu sebab die balanja…hahaha..rasanya semua makan-makan die belanje kot…seronok betul hidup macam tu…hari-hari ade orang belanje..hihiihi…kite dapat tudung..hihi…die belanje lagi…haha…tengok lah gambar-gambar yang dapat diambil…sayang jangan serik nk datang lagi tau walaupun Muar nie tak banyak tempat yang pecah pale..haha..tapi makanan sedap kan..ape-ape pun time kasih sayang untuk segalanya...




ok done!


1 comment: